Misslyckad sushi



Försökte mig på att göra sushi hemma efter recept på rispåsen.  Jag tyckte jag gjorde enligt konstens regler och ändå bli riset för blött. suck face it lika bra att beställa sushi ute istället slipper man krångel att det inte blir bra.

Men i övrigt älskar jag sushi åhhh så gott. För er som inte har smakat våga prova. Så gjorde en kompis mot mig och jag gillade det.

vad gillar ni sushi?




  mums





Idag har jag haft ledig dag så jag har inte gjort så mycket. Var så tråkigt väder idag regn och lite uppehåll sen regn igen.
Nej jag vill ha sommar väder fint väder och åka och bada. Ligga hela dagarna och steka i solen.





Ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Tack fina du!



Jag önskar att jag gillade sushi:(



Ja detta med förskola är inte lätt, vill ju ha det bästa!! :)



Kram



2011-05-17 @ 23:24:38
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Jag har alltid velat göra sushi själv men kanske bäst att inte försöka hehe. Blir väl bättre om man beställer :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-18 @ 11:13:54
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0