Ljuva 50 tal



Har nog kanske hittat en häftig stil som passar mig.  Det är 50 tals kläder och diverse saker har hittar rätt affär och den finns i min stad. Rockadolly heter affären.

Härom veckan köpte jag lite nya klänningar och jag blev mycket nöjd. 

50 tals tjejer och killar ser så häftiga ut och de verkligen sticker ut på ett snyggt sätt. De vågar stå för de det har har på sig och sitt utssende verkligen stilrent tycker jag.





  prickigt e snyggt (bild lånad)




 (bild lånad)




  lite sailer  40/50 tal (lånad)





      Pinuppa(lånad)



   betty mae page (lånad)



Olika frisyer



 















 cry bay





Som sagt gillar denna stil och  vi får ju inte glömma bilarna. En dag vill jag nog äga en sådan. helst skulle jag vilja ha en sån här.






 drömbil






Så jag längtar till sommaren då dessa skönheter är ute på vägarana efter stått inne hela vintern. Även alla roliga bilträffar med blandat folk och dess bilar.

Förra året var jag på powermeet i västerås vill dit i år igen men jobbar ju tyvär annars hade jag åkt ner på det igen. Det var väldigt varmt förra året  men mycket roligt men hann ju inte titta på alla fina bilar. var rätt mycket bilar överallt.   Får du chansen åk dit  säger jag bara.


Önskar er en trevlig helg





Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Åh visst är den skoj. Ett sagoliktbröllop=)



Vilka fina bilder, härliga 50-tal=)

2011-05-14 @ 12:19:11
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0