gahh redan en ny vecka?



Härliga sprudlande måndag suck,vilket innebär att helgen tog slut på tok för fort. Men veckan förhoppningsvis går fort sen består  helgen av jobb och  kalas.

  Helgen bestod av ålands kryss lör-sön,så jäkla att man inte ville åka hem.  Förrsta gången man är på en båt och festar med mycket folk.  Men märks att man tappat takten då man inte är ute lika ofta som förr.  För att man  har  ett förhålllande och förlovad åxå. Nu kanska jag låter som jag vore 100 år eller nåt nej. 20 + så känner man av det ibland då alla yngre typ 18-20 hänger med i den senaste musiken utan problem,snart säger man  'På min tid' hahah lustigt det där.

Så om ni får chansen åk på en kryssning


Over and out

Kommentarer
Postat av: simone

Det går fort. För fort!

2010-10-12 @ 12:11:37
URL: http://fattybom.se
Postat av: ida

Kolla in mitt nya blogg inlägg..



mvh syster yster

2010-10-13 @ 22:02:30
URL: http://icetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0