drömmar



Alla nån gång kommer på drömmar som man vill genomföra. utan dessa så känns det svårt att veta  vad man vill göra i framtiden och den leder oss sakta framåt i vår strävan här i livet.

Min största dröm är att öppna en tatuering och piercing studio, men jag är inte så bra på att rita direkt men det är något man får lära sig. Kan inte låta det negativa styra annrs  vet jag att det kommer aldrig bli av. 

Blir så insperarad av kat von D och andra tatuerare som lever på detta och i sina möten med olika människor. Kan tex vara någon som vill göra en minnestatuering och någon som gör sin första tatuering osv.
Kommer ihåg när jag tatuera mig första gången,gjorde ett kinesiskt tecken som betyder himmel och var mycket nöjd.  När jag väl satt där så kände jag sånt adrenalin kick utan dess like och resultatet blev jätte bra.

Min nästa tatuering var 3 stjärnor på armen och den  vart jag åxå väldigt nöjd med. Så det stämmer att när du väl gör en tatuering så vill du ha fler. har redan sett ut min nästa och det blir nog i svanken och någon fin text. Vill inte vara övertatuerad  men några vill jag allt ha.

Sen som sagt gå lärling och sedan starta min egen studio när pengar och kunskapen finns.


over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0