So this be it




Ursäkta jag varit dålig på att uppdatera. Måste bli lite bättre å det och inte så mkt nyårskort blev det sorry.




Mitt nyårs löfte var:

Att sluta äta godis och sötsaker och dylikt i matväg,börja röra på sig och så vidare. men det sprack rejält efter nästan 2 veckor av stenhård start. Men jag insåg också en sak att jag lider ju inte av övervikt precis och jag ska börja röra på mig och gå jag ner så gör jag det.  Men ska inte vara så hysteriskt utan naturligt och roligt.

Jag tror att om man går för hårt så tappar man focus efter ett tag och allt känns som en tung uppförs backe.  Att vilja gå ner i vikt ska vara en rolig positiv sak där man peppar sig i positivtet.

Jag väljer den långa och sakta vägen mot mitt nya liv med motion.


Helgen som varit har varit mkt bra. Fick med mig min äskling till ikea i fredags och var där en stund.  Han var dock inte så road av alla klädbutiker jag ville gå in i.  Men hans stora nöje var dock att åka till en bilskrot efteråt så vi båda fick något ut av det hela.

Sen resten av helgen var allmänt slappt,mest legat framför tvn och frossat i cold case säsonger. Måste säga en riktigt bra serie faktiskt. Den är lagom att titta på när man bara vill ligga i soffan och softa en förmiddag eller eftermiddag.





over and out

Kommentarer
Postat av: anna

jag har också godisförbud, fram till min födelsedag i maj :)

2010-01-11 @ 08:09:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: ida

Jag hoppas åxå att han led när han tog sitt liv..synd att inte fler tog det intiativet.

2010-01-11 @ 10:31:13
URL: http://icetox.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har ju blivit inbiten på navy csi. Så himla bra..

2010-01-11 @ 20:48:01
URL: http://icetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0