Vikten av att kunna vara dig själv




Vi alla lever i dag med samhället där vi ska vara så mycket och helst hunnt göra allt innan vi  nått 20 gränsen.  Dagen samhälle baseras på att vi ska vara  välutbildade och ha topplöner. För att få ett riktigt höjdar jobb så ska man vara ung gärna i 20 svepet och fixat ihop 10 års arbetslivserfarenhet?  När man är 20 år är man i startgropen av att utforma sitt liv,frågar du en 20 årig vad dom vill bli så får antagligen svaret .
- Jag vet inte


Jag tror att pressen ligger mer hos tjejer än hos killar. För att dagens tidningar har bilder på kändisar och snygga retuscherade tjejer. ärligt finns den perfekta snygga tjejen?

Gärna då ska man vara  smal och bära upp mode kläderna som toppdesigners tillverkat åt oss. Till syfte att vi ska ha dessa kläder och vi lätt kuna hosta upp tusen lappar för ett enkelt linne,Varför beror på designern.
Hur många av dessa plagg vi ser på catwalken går de flesta runt i, vi säger en normal vardagag. Inte ens jag skulle bära såna plagg  även till vardags.

jag måste säga att det bra att vi har Hm och gina tricot även dock stora klädkdejor men man har råd med plaggen. Där inhandlar nästan alla mina kläder.  Kläderna håller tvätt efter tvätt och ser fortfarande bra ut och lika snygga.



Vikten är kunna må bra och kunna vara sig själv


(bilden är lånad)                (bild lånad)






Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack så mycket.

Hoppas allt är bra med dig

2009-05-07 @ 20:43:27
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gina och HM är underbara som ger oss så billiga kläder! :D sku inte överleva utan dem x) haha! :)

2009-05-08 @ 19:42:03
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0