trist men glad ändå



Idag är söndag och man är lite småseg. Jobbade inatt och gick av imorses,var lagom trött när jag kom hem. Gustav hade varit gullig låst upp dörren åt mig slapp jag väcka honom igen sen.

Han skulle iväg på ett ärende idag så han var tvungen att åka tidigt. Lite trist men har man saker att göra så har man. träffas ju nästa helg igen så det är lugnt. Det var nog första gången det var jobbigt när han åkte måste jag erkänna. Men men världen går inte under...Det var ett ganska viktigt ärende han skulle göra och jag skulle göra precis samma sak om det var jag.


Ikväll blir det tv först med stylista kl 19 sen blir det x- men kl 21 på kanal 4.   Så det blir en lugnt hemma kväll i soffan och lite godis kanske. Måste handla hem lite mat ,är något hungrig nu känner jag.

Vad ska ni göra en söndag kväll?




Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi har bakat bullar, kladdkaka och lite småkakor :)

2009-05-24 @ 19:53:14
URL: http://citri.blogg.se/
Postat av: Kadri

Sv. Vi har haft det bra.

2009-05-25 @ 15:20:57
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0