Solen skiner utanför mitt fönster



Fint väder är det idag och jag är inne och städar min lägenhet. Det är inte så mycket att städa men skönt att ha det gjort. Lätt att det blir stökigt bara på 2-3 dar och det är mestadels alla kläder jag strör omkring mig.  Behöver man inte stress städa på torsdag efter jobbet.


Så nu har jag varit duktig och dammsugit och nu är golvena rena och det luktar gott. Tycker om när det luktar nystädat och man blir lite glad å piggare.  Fast legat på soffan idag hade inte varit fel idag, bara slappat.


Igår var jag och ida och firade jenny på hennes 23 års dag och det var mycket trevligt. Det vara bara tjejer på festen och vi hade trevligt,alltid kul att festa och träffa nytt folk.  Så tack gumman för ett nice födelseparty!!!


På tors kommer killen och ser fram emot det. Nu är det bara 4 dagar kvar finally så får man träffa han igen. Den här veckan har man typ hunnit längta ihjäl sig efter bara se honom.  Vi har pratat på telefon och så men man det är inte riktigt samma sak,där hör man bara hans röst.  Jag tror veckan kommer väldigt fort nu och det känns bra.

over and out

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har en utmaing i min blogg:)

2009-05-12 @ 10:44:04
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

tack tack :)



Jodå vi har haft en jätte bra helg, du då?

2009-05-12 @ 12:34:43
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0