Rastlös och en förbannad huvudvärk



Usch är något rastlös och seg idag. Såna här dagar önskar jag att jag hade bil,körkort och en hobby som upptog mkt tid. Något som gjorde att man var borta hela dan och kom hem sent på kvällen. Men kommer inte på något och allting är så dyrt vad man än ska göra.


Men det kommer väl en dag då man kommer att ha att göra hela dagarna ändå.  Som gustav sa idag när vi pratade att man skulle se allt positivt och det är sant. Men just nu känns det bara tråkigt och håglöst.
Såna här dagar önskar man sig så mkt som jag inte har. 

Idag har jag pendlat mellan kök och varddagsrummet,något uttråkad är jag idag. borde läsa körkortsteori men orkar inte.  Är inte så jättemotiverad idag. Usch hatar när man  hamnar lite i deppighets svackor. Längesen jag kände så nu.
Förr så kunde lite nya kläder bota och ge lite mer glädje men har inte plats för mer kläder nu. Så det får vara.........


                     

No sunshine on my sky
Today I m just tired of  everything
Want to live another live
But i cant because life
wants me to be myself

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas huvudvärken blir bättre :)

2009-05-26 @ 20:55:44
URL: http://lisaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0