Paris Hilton söker bästis



Den 2 juni börjar ett nytt program på 3 an som handlar om fröken Paris Hiltons jakt på en ny bästis. Detta får man ju inte missa alltså,I såna program e det nog grymma catfights hehe.

Tjejer som slåss att bli bästis med fröken hilton och går över lik för att ta hem alltihop. 



På ett sätt så diggar jag faktiskt paris för hon gör allt för rubrikernas skull. Vad hon än gör så kan man läsa det  i skvaller blaskorna.
Men det sköna med paris är hon fullständigt  skiter i det och  går vidare med sitt liv ändå. 

Nånstans i mn hjärna så undrar jag om paris är smart?  Ingen kan väl vara som dum och obildad som hon och förre detta bästisen Nichole Richie?
I deras program simple life så har dom båda svårt med allt inom jobb väg och kunna vara trevliga gäster  i värdhemmen som tar emot dem.   Men klart har man mycket pengar och inte behöver jobba för pengarna så blir man nog rätt bortskämd.

Skulle vara rätt kul att vara bortskämd för en dag och kunna shoppa utan att tänka vad saker koster. Sen ha chafför som kör en vart man än vill åka. Äta på dyra resturanger och med mera men bara för en dag och inte resten av livet. Då tror jag man tröttnar rätt fort efter ett tag.

Något ni skulle vilja pröva på?
Skulle ni tänka er att vara paris bästa vän?


                                   

Den snygga och glamorösa Paris Hilton


 X bästisen Nichole Richie


Game On Bitches

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha no way, inte ens om jag fick betalt ;D

2009-05-27 @ 22:57:28
URL: http://sayitloud.webblogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! allt bra med dig? (aa)

2009-05-28 @ 18:03:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, en basta van maste man lita pa till 200 procent och jag hade inte kunnat lita pa paris, so basta van nej...

2009-05-30 @ 18:19:20
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0