Min första utmaning



Blev utmanad av min vän jenny ....ska göra mitt bästa


Tre saker somalltid finns i  mitt/min har............

Kylskåp:  Mjölk,fil,saft
Frys:  Kött,matlådor,fiskpinnar
Skafferi:  Pasta,torrvaror,kaffe
Handväskan:  Lipbalm,plånbok,mobil
Badrumskåp: rengöringgrejer,tandkräm,smink
Förråd: 3 år gammelt skräp
Hjärna: Killen,familjen,vännerna
Jackficka:  Nycklar,kvitton,gamla lappar
Kryddskåpet:  salt,pommefrite krydda,kött å grillkrydda
Barskåp: tomt,tomt,tomt
Köksbänk: grytor,små skit,prytlar

Jag utmanar Ida 

Kommentarer
Postat av: Viks

ja norge ligger ju etta på många tipparlistor :) har du någon favorit?

2009-05-12 @ 20:11:29
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0