Kan tiden gå saktare?



Sitter här framför datorn och lyssnar lite på musik.  Hittar lite gamla låtar på youtube som jag sitter å lyssnar på.  I helgen ska jag fira jenny som fyller år i helgen och det ska superskoj.  Jag och ida ska gå på hennes fest  super nice....
Måste bara ner till stan imorn en sväng och inhandla lite dricka inför helgen.


Sen saknar jag killen så hemskt.  Vi pratar i telefon ca 2-3 ggr om dan men man saknar honom ändå. Ni vet ju hur det är att vara kär.  Så i helgen ska han till västerås med några kompisar och ha års möte inom någon bilklubb. De skulle tydliga åka go kart å grejs.
 
Men känns ändå  då jag inte träffar honom  denna helg men det kommer kännas bra igen när han kommer på torsdag igen. Lätt att man nästan blir bortskämd när han sover bredvid en på helgerna och han finns där när man  vaknar upp. Men som sagt ser fram emot nästa helg då han kommer. Det sköna med min  pojkvän är att han peppar mig verkligen till att ta körkort och frågar nästan dagligen om jag läst någon teori.  Tyvär så har jag inte gjort det idag,lathet för andra dagen.  Fy skäms på mig!
 Ni vet ju hur det är att vara kär å galen.  Som tur har jag lite tidsfördriv i helgen tack gode gud. Så hoppas  tiden går fort.


Fast även när man träffar någon och bli kär så är det viktigt att inte glömma sina vänner.  Då det är lätt att man glider ifrån varandra men det enda rätta man gör är att visa att man finns där.   Det kan vara lätt hänt men kom ihåg om kärleken tar slut så har man alltid sina vänner och  dem ska man vårda som blommor.  Ge dem lite vatten och kärlek så kommer den bestå. Tro mig  blod är tjockare än vatten

God natt


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: okej härligt, jo tack bara bra här med ;)

tack det va roligt att höra

2009-05-08 @ 12:45:04
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Tacktack :)

2009-05-08 @ 13:15:32
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: ida

möööööööö

2009-05-08 @ 20:16:11
URL: http://icetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0