Hey Whats up!?



Var i stan idag och tog en fika med jenny och ida.  Inhandla mig mig 2 skjortor och  ett snygg linne på gina.
Kände att jag behövde lite nytt i garderoben och behövs ju alltid  men alltid kul med nya plagg.  Fast egentligen vil man ju bara slänga ut alla gamla plagg och in med nytt.  Jag är nog inte den enda som känner så när det kommer till kläder.

Sen prata jag en snabbsväng med killen och han hade bytt en bil mot en annan bil. Så han verkade nöjd och glad. Han har ett stort bil intresse så det är bra.


Har inte hänt så mkt under dagen,mest legat på soffan och slöat idag.  Åt lite mat när jag kom hem från stan. 
Idag har jag inte kört någon körkortsteori fast jag vet att jag borde men soffan var skön just idag. Får ta tag i det imorn om jag orkar då med. I veckan var jag duktig  och satt minst 30 min varje dag,vill verkligen lyckas nu och kunna skaffa mig ett körkort. Någon gång ska man lyckas .....


Over and out 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden nu:) Ser fram emot många nya inlägg!



Agilityn gick jättebra, va så himla kul! Kram

2009-05-07 @ 09:19:09
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja vi får hoppas att de är lika spännande som det verkar! :)



Hare fint

mvh m @ martyshome.blogg.se

2009-05-07 @ 19:29:24
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0