Friday nigth





Japp fredag idag och helgen knackar på dörren.

Har varit på stan med mamma och ida och shoppade idag med heheh. Börjar nog snart bli shoppoholic heheh,men man lever bara en gång. Har det där med shoppandet i  ordning och tittar gärna på prislapparna om saken är värd sitt pris. Bästa tillfället är när det är rea vid jul där,då är det rea i varje butik man går in i. Man vill ju inte vara helt pank eller ha kronofogden i hälarna.


Imorgon ska jag följa med familen på hundutställning sen på kvällen ska jag å ida hem till Jenny. Hon ska ha födelsefest. Sen blir det väl utgång och det ska bli trevligt.  Har äntligen något att ta på mig istället för att halva garderoben ligger i hela vardagsrummet och man nästan grinar då man inte har ett enda snyggt plagg att ta på sig.
Så imorgon så behöver jag inte ha det bekymret.

Nu ikväll inte gjort  så mkt mest suttit vid datorn. Pratade med en kill kompis för ut och tjöta lite skit.
Killen är ju i västerås och hoppas han får en trevlig helg. Prata lite med han idag men hann inte prata så mkt för han skulle iväg.


Vad är era planer i helgen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0