Chockad som jag blev



I onsdags så kom jag hem efter jobbet och började att småstäda. Tänkte så det var lite ordning hemma när killen skulle komma och plötsligt så ringer det på dörren. Jag tänkte vem är det som kommer nu vid nio tiden och jag öpnna dörren.
Utanför står min kille och flinar fram ett hej och jag blev helt chockad,tänkte att jag måste drömma.

Han hade bestämt för åka en dag tidigare och säger inget  men jag blev så glad. Har längtat efter honom som bara den. Så det var en mkt trevlig överaskning och sen så åkte vi en sväng till garaget och grabbarna meka lite bil.
Sen kom jag i säng vid 4 tiden och jag börja 7.30 dagen efter.


Igår så var vi och killen köpte bil en volvo 245 röd. Personligen så är det ingen bil jag skulle köpa men det är hans bil så. Så det är ju kul om han känner att han gör en bra affär och hans intresse är ju bilar. Så igår kväll blev det garaget och de bytte däck och lite annat. Sen var vi väl hemma vid elva eller nåt.  Kolla på film  jag å killen och hans kompis.
Ha en bra dag

Over and out

Kommentarer
Postat av: sniffa

du e grymt sugen på 245 allså :P sådära böttsänkt :P åååå :P vett att du gillart :P

2009-05-18 @ 01:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0