Ikea och a6



Idag har jag varit på ikea i jönköping med jenny och ida. Var en riktig trevlig dag och sen försvann hela dan och var hemma igen kl kvart i åtta. Lagom till Paris new bff och alltid roligt att titta på.
Så soffan hela kvällen idag ...


Imorgon kommer gustav hit igen,kommer ungefär 8 tiden på morgonen imorn efter en rask promenad från stan till mig. Då ligger jag nog i sängen och snarkar och sover sött. Har saknat honom i massor och det är alltid så att dagen innan  så är längtan så jobbig. Blev lite smått avis när kompisen låg och hade mys med sin dejt igår i hennes soffa.  Då saknade jag gustav väldigt mycket. Men han kommer ju imorgon och nu är det inte långt kvar nu.

saknar dej älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0