dikter från hjärtat



Jag hör din röst och jag blir varm
Du ser på mig och ler mede dina ögon
Inget runt omkring hörs längre
Som någon stängt av musiken
Ser bara dig och inget annat




Hjärtat gråter av längtan till dig
Vill bara vakna upp bredvid dig och se dig
Känna dina händer runt mig
Höra dig säga att allt blir bra
Torka bort mina tårar som rinner
Aldrig tycks längtan försvinna


I looked up to the sky and asked why?
The moon answered me with a smile
The stars answered me with a smile
The cloud answered me with  a smile
But you answered me with love


Det är bara du som fins i mina tankar
Enda som håller nyckeln till mitt hjärta
Den jag litar på och står troget vid din sida
Finns alltid där i alla väder och vad som än händer
Du är det bästa som hänt mig



Kommentarer
Postat av: Patrik

Det där var verkligen vackert skrivet! =)

2009-06-22 @ 20:51:49
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0