Minisemester

Varit iväg i 2 dagar med mina syster ida på minisemster nu i kungshamn å smögen. Hade jättebra väder och det var behövligt att komma bort lite från stan. 
Vi åkte i tis morses 9.20 och var hemma igår 17.30
men det var rätt skönt med att komma hem med,killen hämtaboss från stationen igår när vi var hemma igen med bussen. Tror ida tyckte det var tråkigt att åka hem igen men som jag sa till henne att det har ju varit  mysigt och trevligt att kunna gjort så här.
Bilder kommer senare sen.......
Borta bra men hemma bäst!!!




Är lite sugen på att lära mig att tatuera och pierca. Skulle tycka det skulle vara kul att jobba inom det. Blir lite sugen när man ser på miami ink och La ink med kat von D. Eftersom jag själv gillar piercingar och tatueringar så skulle jag vilja jobba med sånt. Ska kika runt lite på nätet och se hur det funkar och så.



  Kat von D

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja, den där bilden är väl en av historiens fulaste omslag till playboy. stelt och geggigt

2009-08-21 @ 19:11:47
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: ida

hade jätte trevligt på vår semester..

2009-08-21 @ 19:37:42
URL: http://icetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0