Härlig dag detta



Livet ler mot mig just nu. Jag har äntligen fått ett vikariat  på 65% i ett ett år fy fan vad gött.
Ska bli skönt att kunna tjäna mer pengar å kunna jobba xtra om det skulle behövas. Blev så glad idag när jag skrev på pappren. Ettt sorts lyckorus som bara rusar runt i kroppen.


Har jobbat kvällspass och sen ska jag vara hundvakt över helgen jennys tindra.
Killen å hans kompisar åker till vallåkra nu i helgen,lite trist men jag överlever.  Det enda som han planerar in en gång om året. Får se om det blir nästa år för min del,skulle vara kul.

Ska ta tag i det där med körkortet och ska banne mig ha det tills mars  eller april där. Då har jag bestämt att jag ska åka till elmia car show  och målet är att köra dit. Hoppas jag verkligen når mitt mål.


ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0